.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات احمدي نژاد در فرودگاه كندي نيويورك

رئيس جمهور گفت: ملت بزرگ و عزتمند ايران همه موانع را پشت سر گذاشته و حرف‌هايي كه برخي‌ها مي‌زنند، هيچ مانعي در مقابل حركت رو به پيشرفت ملت ايران نيست.

محموداحمدي نژاد هنگام ورود به فرودگاه جان اف كندي نيويورك به خبرنگاران اظهار داشت: امروز مسائل بسيار مهمي پيش روي بشر و مديران جوامع از جمله بحث تهديد، فقر، فاصله‌ها، درگيري‌ها، اشغالگري‌ها و تجاوز‌ها وجود دارد و اين‌ها موضوعاتي است كه بايد مورد بحث و بررسي و ريشه‌يابي شود و راه‌حل براي آنها ارائه شود.

وي گفت: سازمان ملل محل ابراز عقايد، نظرات ، تبادل نظر و بحث و بررسي درباره مسايل مهم جهان است.

رئيس جمهور با بيان اينكه ملت بزرگ و عزتمند ايران همه موانع را پشت سر گذاشته و حرف‌هايي كه برخي‌ها مي‌زنند، هيچ مانعي در مقابل حركت ملت ايران نيست، افزود: در طول تاريخ، به خصوص طي اين سه سال اخير بدخواهان همواره سعي كرده‌اند به بهانه‌هاي مختلف جلوي پيشرفت ملت ايران را بگيرند.

احمدي نژاد با بيان اينكه ملت ايران ملتي عزيز و مقتدر است، تصريح كرد: البته اقتدار ملت ايران، اقتدار صالح، فرهنگي و انساني است و همواره در مرز حقوق و قانون خود حركت كرده و امروز نيز موفق است و در آينده هم موفق خواهد بود.

رئيس جمهور اظهار داشت: در نشست مجمع عمومي سازمان ملل مواضع ملت ايران را درباره موضوعات مختلف مطرح خواهم كرد و با رؤساي كشورهاي مختلف ديدار خواهم داشت./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.